ALBRANDSWAARD – Op zaterdag 17 februari heeft GroenLinks Albrandswaard een huis aan huis actie gehouden in Albrandswaard. De verkiezingskandidaten en vrijwilligers belden deze dag onder andere aan in de Hovenier, Nachtwaker en Kruisvaarder in Rhoon-Noord.

Er werd onder meer met bewoners gesproken over duurzaamheid, het groen in de gemeente en investeringen in de leefomgeving. Lijsttrekker James Scharink: ‘GroenLinks gaat graag het gesprek aan met Albrandswaarders en met deze huis aan huis actie kiezen wij voor de meest directe vorm van interactie.’

De GroenLinksers, te herkennen aan hun groene jacks, deelden groeipapier uit met daarop de vijf belangrijkste standpunten. Na het lezen kunnen de ontvangers het groeipapier in de grond stoppen en na verloop van tijd groeien er bloemen uit. Scharink: ‘Groeipapier gebruiken past precies bij GroenLinks. We beperken zo de afvalhoop, omdat het recyclebaar is en daarnaast draagt het planten van bloemen bij aan een van onze belangrijkste doelen: een écht groen Albrandswaard’.

De komende tijd zal GroenLinks vaker actief zijn in wijken in Albrandswaard. Locaties worden vooraf bekend gemaakt via http://www.groenlinksalbrandswaard.nl